معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد؛اهداف اعتقادی و سیاسی روز قدس با حضور مردم در صحنه تحقق می یابد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: روز قدس جنبه های گوناگون اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و... را در بر می گیرد که اهداف و آرمان های بلند و والای آن با حضور مردم در صحنه تحقق می یابد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " غلامحسین دشتی" روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس که در محل دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، با اشاره به برپایی راهپیمایی روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به طور همزمان در سراسر دنیا، خاطرنشان ساخت: این راهپیمایی یک همایش بزرگ است که روح آن با اعتقادات و اندیشه های اسلامی و فرهنگ آن با فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت آمیخته شده است.


وی تصریح کرد: جنبه های شناختی، معرفتی و آگاهی و اطلاع رسانی آرمان های روز قدس باید در تمامی اقشار جامعه تزریق شده تا هر فردی در جامعه اسلامی در هر جایگاهی که قرار دارد رسالت خود را در خصوص دفاع از این آرمان الهی بشناسد.


معاون استاندار افزود: قدس مهمترین آرمان انقلاب اسلامی ایران است و باید مسئولان و همه مردم در طول سال به عنوان یک برنامه رسمی انقلاب به آن توجه کنند.


وی ادامه داد: مسئله قدس تنها متعلق به نظام و دولت نیست بلکه توجه به آن مسئله ای برای عموم مردم به منظور جریان سازی وحدت و انسجام در دل جامعه اسلامی است.


دشتی در بخش دیگر سخنان خود جریان های فراماسونری و اشغال سرزمین قدس را جریان های جهانی دانست که اسرائیل غاصب با بهره مندی از قدرت های رسانه ای، فکری و... عقبه آن ها را بر عهده دارد.


وی افزود: تزلزل و اعتراضات مردمی در اسرائیل، حمایت و حضور اقلیت ها در راهپیمایی روز قدس و افشاگری یهودی هایی که اسرائیل را غاصب می دانند مشروعیت کاذب رژیم اشغالگر قدس را زیر سوال برده است.


معاون استاندار تصریح کرد: شعارهای روز قدس شعارهای ملی بوده که همه مردم یک صدا و یک نوا برای نابودی رژیم اشغالگر قدس ندای مرگ بر اسرائیل جنایتکار را فریاد می زنند.


راهپیمایی روز قدس هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به طور همزمان در سراسر دنیا برگزار می شود که امسال نیز این راهپیمایی در شهرستان یزد راس ساعت 11 از مسیر میدان شهید بهشتی(ره) تا مسجد ملا اسماعیل برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا